Ana səhifə Əlaqə          בס"ד
Radio Sarı Gəlin
non-stop
Azərbaycan musiqisi







Elanlar

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.

Webmoney

Hörmətli qonaqlar!
Bizim layihəmiz qeyri komersial və digər reklamlardan istifadə etmir. Buna görə də, biz Sizin maddi köməyinizə ehtiyac duyuruq.
Əgər Sizdə bizim layihəmizə necəsə kömək etmək istək varsa, Sizə minnətdar olardıq. Bütün yığılan vasitələr serverin ödəməsinə xərclənəcək.
Hesabımız:
Z246503364336

Harada ödəmək
(Dünya üzrə ödəmə məntəqələri)

Rəsmi syatlar

Qonaqlar

Flag Counter


Yəhudi təqvimi



Partnyorlar

Ulpan Moiz

Международная Ассоциация Израиль-Азербайджан

Şalom Gazetesi | Haftalık Siyasi ve Kültürel Gazete

РИЗВАН ГУСЕЙНОВ

1905.az - Genocide 1905

Архитектурная мастерская Ильгара Алиева

Hasturk

Təqvim

«    İyun 2020    »
BeÇaÇCaCŞB
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Vəd edilən Torpaq

14-05-2013, 13:31 | Bölüm: Tarix | Baxılıb: 219 | Səhv tapdınız?
Yəhudi tarixi Bereşit Kitabının 12. hissəsində Allahın Avraam'a ilk çıxışı ilə başlayır və Yaakov (Yaqub) ilə Yosef'in(Yusifin) ölümü ilə davam edir.
Bu serialın bir əvvəlki hissəsində Allahın Avraam'ı səfərə göndərdiyi zaman tarixdə iştirak edən qanunları araşdırmışdıq. Avraam Mesopotamiyada (indiki İraq) Ur Kasdim'de doğulmuş, sonra atasıyla Haran'a (bu günki şimal İraq / Mesopotamiya) köç etmiş, orada ikən də gələcəkdə İsrail torpağı olacaq olan Kenaan'a, Vəd Edilmiş torpağa getmə təlimatı almışdı.

 


Tanrı Avraam'a dedi ki: "torpağından ... sənə göstərəcəyəm torpağa get. "(Bereşit 12:1) Bu bir çox dəfə təkrarlanan əhəmiyyətli bir bəyan və sözdür. Məsələn: O gün Allah Avraam'la bir müqavilə bağladı və dedi ki: "Bu torpağı sənin nəslindən gələnlərə verdim, Misirin çayından böyük Fərat çayına qədər. Kenitlerin, Kenizilerin, Kadmonileri, çitin, Perizlerin, Refaim'in ölkəsi; Emoritlerin, Kenaanlıların, Gigaşitlerin və Yevusitlerin. "(Bereşit 15:18-21)" Və sənə və nəslinə, müvəqqəti olaraq qalacağın torpağı, sonsuza    qədər sahib olacağın bütün Kenaan torpağını verəcəyəm və onların Allahı olacağam. "(Bereşit 17:8) Bu Vədi biz Qurani Kərimdə də aydın görə bilərik: "Beləcə,  Biz  İsrail  oğullarını  o  yerlərə  varis  etdik ( Qurani Kərim Şuara-59).   Yəhudiliyin Tanrı, Tora və İsrail torpağı olduğunu söyləyərik. İsrail torpağı bir əvəz deyil. Tanrı Avraam'a "məni dəstəklə və əgər tektanrıcılık dünyaya yayılsa sənə yaxşı bir torpaq parçası verəcəyəm" demədi. Tanrı Avraam və ailəsinə İsrail torpağını, onun soyundan gələnlərin dünyaya nümunə olacaq bir xalqı yaradacaqları bir laboratoriya olaraq verdi.
DİNİ OLARAQ həssas bir YER
İsrail torpağı xüsusi bir yerdir; dünya planetində Yəhudi xalqının missiyasını yerinə gətirə biləcəyi tək yerdir. Nümunə bir xalq başqa heç bir yerdə meydana gələ bilməz. Bu səbəbdən Yəhudilərin torpaqla əlaqəsini anlamaq əhəmiyyətlidir. Xüsusi bir yer, dini olaraq həssas bir yer, böyük potensiala sahib bir yer olduğu üçün də insanın orada xüsusi bir şəkildə davranması lazımdır. Yəhudilərə bu torpaq yalnız missiyaları üzündən verilmişdir. Missiyası tərk etsələr, torpağı itirərlər. Bu Yəhudi tarixində təkrarlanan çox əhəmiyyətli başqa bir dərsdir. Eyni zamanda çox tez təkrarlanan kəhanətlərdən biridir: "Tora'ya(Tövrata) əməl etməsəniz torpaq sizi kusacaktır." Tora'nın ilk hissəsi boyunca Allah davamlı olaraq Yəhudi millətinə İsrail torpağını verməkdən bəhsedir və vəədini  təsdiq edir.   XI. əsrin böyük Tora şərhçisi Raşi, Tora'nın ilk cümləsi haqqında bir sual soruşur: "Niyə Tanrı işə kainatın yaradılışı ilə başlayır? Tora Yəhudilər üçün bir teologiya kitabı isə, niyə yəhudi xalqının yaradılışı ilə və dərhal ardından Misirdən çıxışın hekayəsi ilə başlamaz? "Yəhudilərin bir xalq olması, Tora'yı almaları və torpağa getmələri o zaman baş verir. Raşi köhnə şifahi bir ənənəyə görə, gələcəkdə dünya xalqlarının Yəhudi xalqına "siz oğrusunuz " deyəcəyini bildirərək cavab verir. Torpağı Kenaanlı qövmlərdən oğurladnız. Bu səbəbdən Allah Tora'yı kainatın yaradılışı ilə başladar ki dünyaya belə desin: "Mən kainatın Yaratıcısıyım. Hər şey mənimdir. İsrail torpağını Yəhudi xalqına verməyi seçdim. "
FƏTİH İDDİALARI
Dünyadakı bütün o biri millətlər torpaq iddialarını fəthə söykəyər. Bir xalq gəlir (məsələn İngilislər və ya İspanlar) yerli xalqı fəth edər (məsələn Qırmızıdərililəri), torpağı alar, ora yerləşir, yeni bir ad qoyar (məsələn Amerika Birləşmiş Ştatları. "Güc doğru edər", tarixdəki dərhal hər millətin tarixi iddiasıdır. Ancaq Yəhudi xalqı iddialarını Tanrının sözünə söykəyər. Bu mənəvi bir iddiadır, çünki Allah Allahdır və Allah tərif olaraq gerçəkdir və Tanrı tərif olaraq məneviyatdır. Tanrı Yəhudi millətinə İsrail torpağını verdi. Bu olmadan, müasir İsrail dövlətinin irəli sürəcəyi tək iddia daha güclü olduğu və torpağı Ərəblərin əlindən alabildiyidir.
Bir din dövləti olmayan və çox vaxt Yəhudi dəyərlərindən çox uzaq olan İsrail dövlətinin Tora'nın Yəhudilərə mənəvi bir iddia qazandırdığını dərk etməsi çox əhəmiyyətli və əsas bir qaydadır. Həqiqətən də müasir dövlətin qurucu ataları, dindar olmasalar belə Yəhudi xalqının Tora'dan qaynaqlanan irsinin və torpaqla əlaqələrinin son dərəcə fərqində idilər. Mən Gurion müasir, hətta dünyəvi İsrail dövlətini yəhudiliyə və Yəhudi ənənəsinə söykəməyin  vacibliyini bilirdi. (İrəlidə bu seriallarda Sionizmdən daha çox söz edəcəyik.)
YİŞMAEL (İsmayıl)
Avraam Vəd edilmiş Torpağa çatdığında bir dünyaları qarşı-qarşıya qalar. Arvadı Sara sonsuzdur və Avraam'ın bir uşağının olmasını istəyir. Bu səbəbdən Avraam'a bir kəniz, Misirdən keçərkən Avraam'ın karvanına qatılan Hagar'ı(Həcəri), almasını təklif edir. Hagar Paro'nun qızıdır və Saranın xidmətçisi olaraq Avraam'la səfər etməyi seçmişdir. Böyük insanların böyük xidmətçiləri vardır. Bu səbəbdən Avraam ikinci yoldaş olaraq Hagar'ı alır; əlaqələrindən Yişmael adında bir uşaqları olacaqdır. Yişmael Avraam'ın missiyasını davam etdirməyi istəməyəcək. Ayrılacaq və öz soyunu quracaq. Bütün bunlar Tora'da, Bereşit Kitabının 16. hissəsində qeyd edilir. İnsanlıq tarixində, Yəhudilik 2.000 ildən çox bir zamandır qurulmuş olduqdan sonra ortaya çıxacaq iki böyük Təkallahlıq inanc olacaq: Xristianlıq və İslam.
İslam Ərəb xalqlarından qaynaqlanan bir dindir. Ərəblər öz ənənələrinə və Yəhudi ənənəsinə görə Yişmael'ın soyundan gəlir. Ərəb mədəniyyətinin əhəmiyyətli xüsusiyyətlərindən biri misafirpərvərliktir. Tora bizə Avraam'ın qonaqpərvərliyi ilə məşhur olduğunu söyləyir. Bu səbəbdən Yişmael'in Avraam'ın missiyasını sürdürmədiyi halda, ondan Torada böyük bir xalq  ortaya çıxacağı qeyd olunur.  Yişmael Tora da Müqəddəs hesab edilmişdir. 
Fövqəltəbii bir başlanğıc
Yişmael'in missiyası sürdürmeyeceği açıqca ortaya çıxdığında Allah o zaman 99 yaşında olan Avraam'a 90 yaşındakı Saranın hamilə qalacağını söyləyir. Yitshak belə doğulmuşdur, fövqəltəbii bir şəkildə.
Daha əvvəl ifadə etdiyimiz kimi, Yəhudi xalqını təyin edən budur. Yəhudilər heç bir zaman olmayacaqdı. Yəhudilər heç şübhəsiz həyatda qalmamalıydı amma qaldılar və hələ də buradadırlar. Sara hamilə qalmadan əvvəl Tanrı Avraam'a belə deyir: "Qarın Sara sənə bir oğul verəcək və ona Yitshak (İshaq) adını qoyacaqsan. Onunla, soyundan gələnlərlə sonsuza qədər davam edəcək bir əqd olan əqdimi edəcəyəm. Yişmael'e gəlincə ... Onu muqəddəs qıldıç , onu məhsuldar edəcəyəm və onun nəslini artıracağam. On iki şahzadənin atası olacaq və onu böyük bir xalqa çevirəcəyəm. Amma əqdimi Saranın sənə gələcək il bu vaxt verəcəyi Yitshak'la edəcəyəm. "(Bereşit 17:19-21) Yəni Yitshak Avraam'ın missiyasını, Yəhudilərin missiyasını davam etdirəcək olan adamdır.

Yerləşdirdi: admin